ict dienstverlening voor de culturele sector

Een overzicht van projecten

Hieronder een greep uit de vele mooie lopende projecten of projecten die ik heb mogen uitvoeren!

oude kerk amsterdam

Voor de Oude Kerk Amsterdam wordt de aanbesteding voor een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid. 

Geldersche landschap & kasteelen 

Voor Geldersch Landschap & Kasteelen (GLK) wordt de aanbesteding voor een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid. 

kröller-müller museum

Voor het Kröller-Müller Museum is een traject begeleid voor optimalisatie van systemen en processen begeleid en wordt de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree) en systeem voor online verkoop begeleid.

GRote kerk naarden

Voor Grote Kerk Naarden is de aanbesteding van een nieuw kassasysteem (entree en winkel),  een systeem voor online verkoop, een eventplanningssysteem en een CRM-systeem begeleid. 

teylers museum

Voor Teylers Museum is de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid en wordt de verdere ontwikkeling en implementatie van dit systeem begeleid. 
Daarnaast is de migratie naar SEM-Online begeleid.

zuiderzeemuseum

Voor het Zuiderzeemuseum is de aanbesteding en implementatie van een nieuw CRM-systeem begeleid. 
Eerder is ook de aanbesteding en implementatie van een nieuw reserveringssysteem (Smart Event Manager) begeleid.

het scheepvaartmuseum

Voor Het Scheepvaartmuseum is de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid. Eerder is de aanbesteding van dit systeem begeleid. 
Daarnaast is de migratie naar SEM-Online begeleid.

museum ​​​batavialand

Voor Batavialand is de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid. Eerder is het aanbestedingstraject van dit systeem begeleid. Daarnaast is de migratie naar SEM-Online begeleid.

Stedelijk museum amsterdam

Voor het Stedelijk Museum Amsterdam is het functioneel beheer van het kassa- en reserveringssysteem verzorgd en zijn ICT-gerelateerde projecten begeleid, onder ander op het gebied van (online) ticketing en de migratie naar SEM Online.

mauritshuis

Voor het Mauritshuis is een project voor optimalisatie van het CRM-systeem begeleid. Eerder is de implementatie van een nieuw reserveringssysteem (Smart Event Manager) begeleid evenals de aanbesteding van een nieuw ticketsysteem (POS en EPOS).

samenwerking 7-musea

Voor een samenwerkingsverband van Batavialand, Drents Museum, Het Scheepvaartmuseum, Kasteel de Haar, Rijksmuseum van Oudheden, Teylers Museum en het Vestingmuseum is de aanbesteding voor een nieuw kassasysteem begeleid.

Museum Arnhem

Voor Museum Arnhem is het functioneel beheer van het ticketsysteem (kassa en online) verzorgd en is ondersteuning geboden bij de verdere inrichting van het systeem alsmede de training van kerngebruikers.

museum catharijneconvent

Voor Museum Catharijneconvent is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.

rijksmuseum muiderslot

Voor Rijksmuseum Muiderslot is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.

zaans museum

Voor het Zaans Museum is de implementatie van een nieuw reserveringssysteem (Smart Event Manager) begeleid. Aansluitend is een advies uitgebracht over de koppeling van dit systeem met het kassasysteem en het boekhoudpakket.

beeld en geluid

Voor Beeld en Geluid is de implementatie van een nieuw archiefsysteem (DAAN) begeleid, specifiek vanuit de eindgebruikers bij het klant contactcentrum (KCC). Daarnaast is een traject begeleid voor de hernieuwde implementatie van een CRM systeem (PerfectView).

hortus botanicus amsterdam

Voor de Hortus Botanicus is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.

Hermitage amsterdam

Voor de Hermitage Amsterdam (nu H'ART Museum) en De Nieuwe Kerk is jarenlang het functioneel beheer van het kassa- en reserveringssysteem (ReCreateX & Smart Event Manager) verzorgd en is een groot aantal ICT-gerelateerde projecten begeleid, onder andere op het gebied van (online) ticketing, eventplanning en CRM.