Hieronder een greep uit de vele mooie lopende projecten of projecten die ik heb mogen uitvoeren!
Voor het Kröller-Müller Museum wordt een traject begeleid voor optimalisatie en/of vervanging van het kassasysteem en systeem voor online verkoop.
Voor het Zuiderzeemuseum wordt de implementatie van een nieuw CRM-systeem begeleid. Eerder is de aanbesteding van dit systeem begeleid. Eerder is ook de aanbesteding en implementatie van een nieuw reserveringssysteem (Smart Event Manager) begeleid.
Voor Teylers Museum is de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid en wordt de verdere ontwikkeling van dit systeem begeleid. Daarnaast is de migratie naar SEM-Online begeleid.
Voor Het Scheepvaartmuseum is de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid. Eerder is de aanbesteding van dit systeem begeleid.
Daarnaast is de migratie naar SEM-Online begeleid.
Voor Batavialand is de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid. Eerder is het aanbestedingstraject van dit systeem begeleid. Daarnaast is de migratie naar SEM-Online begeleid.
Voor Museum Rembrandthuis is de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid. Eerder is het aanbestedingstraject van dit systeem begeleid.
Voor het Stedelijk Museum Amsterdam is het functioneel beheer van het kassa- en reserveringssysteem verzorgd en zijn ICT-gerelateerde projecten begeleid, onder ander op het gebied van (online) ticketing en de migratie naar SEM Online.
Voor het Mauritshuis is een project voor optimalisatie van het CRM-systeem begeleid. Eerder is de implementatie van een nieuw reserveringssysteem (Smart Event Manager) begeleid evenals de aanbesteding van een nieuw ticketsysteem (POS en EPOS).
Voor een samenwerkingsverband van Batavialand, Drents Museum, Het Scheepvaartmuseum, Kasteel de Haar, Rijksmuseum van Oudheden, Teylers Museum en het Vestingmuseum is de aanbesteding voor een nieuw kassasysteem begeleid.
Voor Museum Arnhem is het functioneel beheer van het ticketsysteem (kassa en online) verzorgd en is ondersteuning geboden bij de verdere inrichting van het systeem alsmede de training van kerngebruikers.
Voor Museum Catharijneconvent is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.
Voor Rijksmuseum Muiderslot is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.
Voor het Zaans Museum is de implementatie van een nieuw reserveringssysteem (Smart Event Manager) begeleid. Aansluitend is een advies uitgebracht over de koppeling van dit systeem met het kassasysteem en het boekhoudpakket.
Voor Naturalis is een pakket van eisen opgesteld welke gebruikt is voor de aanbesteding van een nieuw systeem voor kassa, reserveringen en online verkoop.
Voor Beeld en Geluid is de implementatie van een nieuw archiefsysteem (DAAN) begeleid, specifiek vanuit de eindgebruikers bij het klant contactcentrum (KCC). Daarnaast is een traject begeleid voor de hernieuwde implementatie van een CRM systeem (PerfectView).
Voor de Hortus Botanicus is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.
Voor de Hermitage Amsterdam (nu H'ART Museum) en De Nieuwe Kerk is jarenlang het functioneel beheer van het kassa- en reserveringssysteem (ReCreateX & Smart Event Manager) verzorgd en is een groot aantal ICT-gerelateerde projecten begeleid, onder andere op het gebied van (online) ticketing, eventplanning en CRM.
Ondersteuning nodig bij aanbestedings- of implementatietrajecten? Of liever eerst een (vrijblijvend) advies? Neem contact op om mogelijkheden te bespreken!
Deze website maakt gebruik van cookies puur voor een goede werking van de site!
Er worden géén cookies geplaatst voor analytische of marketing doeleinden.
Bekijk de cookie verklaring en het privacystatement op deze website voor meer informatie!